Lägenhet!

Nu tittar jag lägenhet igen sådär lite smått, redan hittat en thihi, vill ha!!

en två faktiskt här o häpnad inte för jag behöver det men tror dem menade ett rum o kök dah!
verkligen trött på att bo hemma, vill skaffa mitt egna nu, och jag tror nog jag klarar det med detta jobb jag har just nu. om inte blir det problem, men ibland får man chansa i livet. Har en ganska stadig inkomst så att säga.
men ibland kan man ha otur och bli opererad och ligga sjukskriven en månad och få ytterst lite i sjuklön..
då kankse man inte vill bo ensam.. men jag planerar iafall inte att bli sjuk och opereras igen, och jag är fasen en smart tjej, man flyttar inte utan ett stadigt sparkonto. punkt slut, skulle inte vilja ta risken att inte kunna betala min hyra och mat för mig själv. haha!

Dessutom är det som att bo själv här, bara att jag inte riktigt trivs, därav mitt stökiga rum, vill liksom ha EGET!
helt jävla eget.. helt galet eget! Och det är nog dags nu, sa att jag skulel vänta tills efter sommaren men jag vet faktiskt inte om jag orkar vänta..fast det e mysigare o ha eget och inte vara singel så att säga, lär bli ensamt om inte mrs right tralar in i mitt liv snart.. ;)hehe

På tal om att bli sjuk, mår inte min mage bra än.. blä, ömar och har ont i ärret, det är la inte bra..
ska ta kort på skiten och skicka in och få pengar give me! MENAR DET ÄR FULT SOM SATAN I GATAN!


Nehe va ska jag göra för mat, är asugen på broccoli gratäng, men va ska jag ha till det då..
ska kolla upp något smaskigt.. bjuda mamsen på mat..

fast nu ska jag till syster och äta mat ;)


Puss på det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0