MObbad!

Ja jag sitter själv o hetsdricker nu, har fixat mig inför krogen jao, nu jävlar ska jag ut med alla tjejer och dansa, nästan alla tjejer, fler en va vi brukar vara klart jag måste ut då med dem liksom ^^ nykter är jag ju också asbra.. slipper man skämma ut sig, men eheheh en eller tequila går fan ner på krogen (A)

men nu ska jag hets dricka klart.. och klä på mig för o dra, I'm simply the best, tror jag bytt klänning hundra gånger idag.. hahahaha men jag är iaf duktig smo inte köper nytt skit som jag sedan aldrig använder.. bl'

någon som vill köpa klännignar+ ;) har en hel del som jag köpte bara för o ha en gång... bajsianus!


BLOW THE SPEAKRES UP TONIGHT, oh learys småglin här kommer fiaaaa hahaha


hahahahahahah asg


puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0