Mys mys!

Lugna hemmakvällar är faktiskt helt underbara, särskilt när man har sällskap av någon =)

Har som vanligt vräkt i mig chips och cola och lite godis, gör jag varenda helg nästan, det är gott, och jag vill gå upp i vikt men inte fan gör jag det, funderar på att ta hjälp med " gå upp i vikt piller " finns det? hur många lider av att inte gå upp liksom? suck på det, jag älskar min kropp ändå som den är, smal slank och jag har faktiskt lite former, så jag är inte helt som en plank, helldre smal än fet faktiskt, I like my body! and I know you do to ;) haha

(skämt o sido) Men detta var bara en snabb update, nu ska vi strax sova, jag jobbar ju i morgon, och i morgon kväll kankse det bli utgång tralala.. beror helt på, mysiga hemmakvällar gillar jag ju ganska stort nu =)


haha ;) Puss på det sov gott och godnatt =)

Denna text hitta jag i en väns blogg där hon hittat den i en annans blogg, jag håller med att texten är bra, jag hålller med att detta stämmer...

vi måste gå vidare någon gång, 
kärleken har sjungit klart sin sång. 
vi borde dansa av glädje och krama varann, 
vi borde lyckönska varandra att finna någon annans hand. 

jag tror vi etsar oss fast vid varandra, just för att vi kan.
för tidigare var jag din kvinna, och du var min man. 

Vi håller fast vid det vi känner till bäst, för vi orkar inte börja om, 
vi bryr oss inte om varför det en gång tog slut
och väntan på äktheten blir lång. 

vi vill inte ha varandra, 
men vi är beroende av nåt, 
vi vill inte se våra misslyckanden, 
vi vill förminska dom i mått, 
vi vill bara ha det simpelt, 
vi vill ha det som förut, 
vi vill bara finnas för varandra, 
precis som innan det tog slut. 

men min vän, 
det är länge sedan vi förlorade varann, 
det är dags att överlämna dig till någon annans hand. 
det är dags att låta mig, få sova bredvid någon som vill stanna kvar, 
det är dags att fixa livet, så som det är, inte som det var. 

vi måste våga bryta, 
vi måste våga gå, 
vi måste våga lämna, 
vi måste våga nå, 

för jag önskar dig ditt bästa, 
det vet du mycket väl, 
var rädd om dig min vän, 
och lycka till med allt, 
du finns alltid i mitt minne, 
och där stannar du varmt, 

jag älskar dig för alltid som den människa du är, 
och jag önskar dig all lycka så hitta dig en fin tjej, 
må kärleken vara med dig och lev som du vill leva, 

så ska du se att du vinner detta pokerspel....


Visst stämmer den bra? jag tycker det.. inse verkligheten det är så det är =)
den man förlorar vinner en annan, men man behöver inte hata varandra för det!

Puss godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0