Nothing on you baby!

GODAGENS =)
var så fint väder så satt kvar en timme på jobbet i solen, underbart ju =)

Nu är jag hemma och ska göra min älskade tonfisksås med ris :) gott.. har ni testat det eller? =)
Det är något jag fått från min låtsasmamma, hon brukade göra det och jag tyckte det var så gott..
så jag sökte upp recept och nu har jag hittat det jag tror hon använde iafall :P

gott som satan är det kan äta massvis, älskar tonfisk över huvudtaget!


Solen skiner och alla är glad? jag har bseställt lite öl, vi ska umgås och dricka i en solig park och kanske tar jag med mina magiska lekar, har massa strandsaker som man ska leka med på stranden ^^

för jag är ju en sådan rolig person =) hahaha asg

aja måste väl sätta igång, ska ta en lång dusch och göra mig sommarfin =)


puss på er !!!

Kommentarer
Postat av: Doda

Jaså är det så ni arbetar....du är alltid fin även när du är vinterfin...hahahihi

2010-05-15 @ 18:19:36
Postat av: Din Morsa

Hörru, du är alltid fin även när det är vinter.......och förresten är det så ni jobbar, sitter och solar er...hahhihikramar

2010-05-15 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0