Opa opa

Jay Kay – Princess - Radio Version ;)

Godmorgon, idag har jag en hel del att göra, är fortf glad över mitt shoppande igår, men vågar inte kolla kontot, hehe vågar inte säga till mamma ens, men hon lär kanske läsa det här, I love my blog! haha sanningen kommer fram och sanningen svider ibland.

Nu är det mitt hår som ska fixas, gonna be a blondy for real, nu är jag mörkblond.. blä ska bli ljusare och hetare!
it's so me, Så ska ringa och fixa klipp/färgtid nu, dem hade typ nästa vecka.. sen ska jag nu ringa på två lägenheter. nu nu opa opa ska jag flytta, För det känns riktigt bra nu. Som jag sa till min arbetskamrat, Vågar du så vågar tamej fan jag, fan orkar inte på i detta sketna rum mera.


Så det ska jag fixa idag, sen lite till och någon mat.. jobbar kväll, så ses o hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0