Ovanlig rädsla!

Godmorgon, jag måste snart turbo skynda mig, men so ingen trafik på en lördag som tur är, jag och min rosa mp3 ska trampa iväg ^^

Jag har en sjukt ovanlig rädsla när jag åker bil, jag kan nästan på panik om inte jag sitter vid en dörr som är låst, how sick isn't that? Jag låser automatiskt alltid min dörr, och ibland testar jag och åker med öppen dörr alltså olåst
då sitter jag oftast och stirrar på låset, det går bra när man åker lugnt inne i stan men kommer man ut på en landsväg vet jag inte va jag gör, flyttar mig så långt från dörren som möjligt..

Och därav är jag rädd för att köra bil, om det nu blir så, så ska jag börja med det redan nästa vecka..
fast jag har inte skickat in mina papper, borde man göra det? vet faktiskt inte om jag vill, kostar massa pengar?

bläää.. men kanske borde övervinna min tokiga rädsla, jag kan faktiskt iknappt se mig själv köra bil.. ^^

OCH FILMEN IGÅR VAR SÅ JÄVLA BRA lalalalla haha ska nog se den igen med  HAHA !


bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0