Pa pa poker face

Det är sjukt hur en del låtar tar en tillbaka i tiden, som poker face tar mig tillbaka till förra julen, när jag precis träffade en person. och festade som aldrig förr, för jag hade inget liv, och hade tur i oturen att jag träffa någon som gillade att festa mera än mig, men hur som haver ( like it ) haha så hade jag ju kul och det är det jag minns hahah roliga och mindre roliga minnen!  det ba poppar upp i skallen! brukar ni inte få så? :)


Dricker underbart gott kaffe som jag snodde hem från syster, går ju inte o dricka irish cream coffe..
igår köpte jag mysa och åkte hem till syster, Och så hade vi kul så klart som alltid, jag moffa..
titta på en film som sög, sen spela jag och anka guitar hereo, jag förlora jävla fittskit.. hatar spel..
sen spela dem andra två fotbill såklart.. =)

det var kul iafall =) haha


;)

Måste skynda mig nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0