Please come back and stay one more day!

Erik Vee – Far Away (Raindropz! Remix)

Gud, jag har inte känt sån stor saknad efter någon. kom tillbaka?

Min Plastmamma, pappas fru, hon kom tillbaka i mina drömmar i natt, hon faktiskt beskrev hur hon gör när hon tar kontakt med mig och när jag kan prata med henne, är inte det sjukt? Hon sa att " det är jag som rör vid din hand/arm om nätterna och försöker prata med dig" Och jag sa att jag pratade tillbaka till henne och frågade om hon hört mig? varav hon svarade att hon alltid hör mig. (ush blir helt gråtfärdig nu) tårarna bara rinner.

hon finns där jag vet det, I januari efter att jag gått mått bättre tider, vill säga gått ur ett idiotiskt förhållande, Så fanns hon där, Jag kände henne om nätterna, jag pratade till henne, jag bad henne bara ge mig styrkan tillbaka och hon gav mig verkligen det, och därefter föddes en Bebis (min systerson) opererades akut och kunde dö, Jag bad återigen till dig i himlen, och jag tror du lyssnade, garanterat, du kom och besökte mina drömmar många gånger då. Men det jag hade i natt var nog ett tecken på att du inte är helt död, din ande lever kvar.

det var du jag och Pappa och lillebror i gamla lägenheten på stenkvistavägen. Gud va vi saknar dig!
Jag tror du har rätt, jag måste umgås med med dem, och jag måste till minneslundet och bara vara där.

men nu har jag bråttom, torka tårarna och fixa mig nu, men det är nästan glädje tårar över att känna att hon är här och stöttar mig.  helt sjukt..

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0