Saknar skolan.

Eller rättare sagt skolsyster, jag saknar att man bara kunde gå till henne och fråga saker när man hade något som inte stämde med kroppen så att säga, samt med min viktuppgång ( som aldrig gick uppåt ) gick alltid tid regelbundet och vägde mig men ingenting hände på den där vågen. Knepigt va? nä men nu är det ju så att jag har världens ömaste armbåge haft det över ett år nu? och jag kan inte direkt minnas att jag slagit i ramlat eller gjort något mot armbågen? Det känns som att jag har ett blåmärke på spetsen på armbågen, haha ah jag har ganska spetsikga armbågar.. endel har det så..  men så fort jag ska sätta ner armbågen och exempelvis luta min kropp eller vila huvudet i armen på sniskan; ja men ni vet hur jag menar? så GÖR DET FÖRBANNAD ONT jag rycker till av den lilla fittsmärtan som kommer då, fyyyyyyyyy, även när jag sätter på jeansjackan och den kommer emot så gör det fittont igen.. VAD ÄR DETTA? bara på ena..

haha aja, har varit värsta mysvädret idag, och jag börjar fyra i morgon, så är sugen på att göra något men ändå inte för jag är så sjukt trött, ska nog gå ner och köpa min keso och kanske något mer, kanske gå till någon men bara om jag orkar, jag är så lat, egentid är också bra nyttigt. vem vet :)


yeah baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0