Seriöst?

denna blogg portal grejimoj suger, jag får inte ens upp bilder, eller så är det feting fel på data jäveln, vill slänga den i väggen, har ju massa bilder att visa upp ;) haha aja orka!


Åh jag är så sugen på att flytta men jag är så feg, jag skulle inte klara av att stå där en månad med knappt några pengar? menar tänk om jag skulle bli sjuk och sjuksriven en månad, och va då precis ha råd med hyran, sen då?
usch mardröm ju, jag skulle inte ens kunna tänka mig att vara arbetslös nu, att leva utan lön?

Är jag bortskämd av mig själv? svar ja, men det är jag värd, när alla andra sprang runt och köpte dyra saker och fick pengar av sina föräldrar så kämpade min mamma med tre döttrar ensamstående och arbetslös ett tag i varje fall. Så då var det inte tal om att jag skulle springa och köpa en massa nya coola saker, även om jag är mest bortskämd av alla mina syskon hehe, (yngst = bäst) Men hur som haver, Jag prioriterade att köpa alkohol och cigg och såna roliga saker för mitt studiebidrag, kläder kändes mest onödigt då, fast jag köpte kläder men då kostade dem inte så värst mycekt faktiskt, Har aldrig köpt dyra kläder, helt onödigt, tänk på barnen i afrika!
Fast dock nu när man har pengar, då är pengar inte lika mycket värt som förut, då en tio var bra att spara på till ett ciggpaket eller garderoben på krogen. shit va levde jag på föurt? nästan ingenting ju! Nu vill jag unna mig fina saker och det gör jag, men jag är fortfarande lika snål och tycker nog allt att billiga kläder sitter lika bra som dem dyra, och märke vad är det? något konstigt dem sytt ditt ^^ gör som min morsa, en jätte dyr tröja med ett märke på gick sönder, hon sprätta bort märket satte på en vanlig tröja, och walla alla villa ha min tröja haha! helt sjukt ett märke? HALLÅ ETT MÄRKE GOTT FOLK?


Vad tycker du? varför köper du dyra kläder? va va va.. jag förstår inte, endel köper jeans för 1000 kr (skulle me kunna unna mig det nu, dock för några hundra inte tusen) men man skulle kunna få flera jeans för samma summa? kanske me lite sämre kvalite som folk säger, och utan det coola märket, men so? byxorna slits och blir försmå/stora ändå tillslut, går ur modet också för den delen.

Aja, jag ska beställa lite kläder från Hm, det är ett enkelt sätt faktiskt ;)

Men men dags och slockna nu, ni hade fått bilde rom det hade gott haha.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0