Skydd!

Denna mur blir inte lätt att riva, och den som till sist kommer att riva den, den är värd något extra.
Jag är hellre ensam och lycklig, en med någon och olycklig, för vad är lycka? Känslan av att bara känna att man behöver någon där? bara för att man är van att ha någon där? Eller är det när man verkligen är med någon för att man verkligen känner hur glad man är när man är med den personen?

Jag har byggt upp en gigantisk mur, runt mitt lilla hjärta som egentligen är ganska stort, Men jag har ingen direkt tanke på att släppa in någon, för jag är stark ensam som jag är, jag är lycklig med den frihet jag har.

Jag behöver inte ha bråttom, jag har redan glömt, jag behöver inte ha någon där för att kunna glömma.
Vill inte och jag har inte och jag kommer inte att ta någon som ersättning, för det är fel, so wrong.

Jag vill ha det äkta, jag vill känna det äkta, det där utan tvivel, det där utan besvär, det där som bara händer så sällan.

Jag vill inte känna denna press av att jag måste ha någon, även om jag har som en våg över mig att nu måste du stadga dig, jag vill ta det som de kommer, även om jag du är så söt, eller underbar, man känner när man vill ta vara på sig själv, ibland dyker inte alltid kärleken upp vid rätt tillfälle i ens liv.

Men Jag kan vänta, kan du? Jag har en fullspäckad sommar... har du?

vet jag ens va jag pratar om? nej, blir nästan galen ibland, men skönt att skriva av sig lite,
hoppas ingen läser, för orden är nog inte ens värda att läsa, raderar säkerligen detta inlägg i morgon.

Det jag vill säga är att jag inte har bråttom, har du?

Godnatt, sleep tight, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0