Smash it ;)

Lyssnar så klart på Black Eyed Peace - tonights gonna be a good night.


Godmorgon. gick nyss ut på balkongen och möttes av 15 grader varmt där, och då ligger inte ens solen på, termometern sitter i skuggan fast ah okej nära husväggen :P Men iafall det var varmt.
Hoppas det inte regnar idag, jag vill njuta av en skinande soldag, har många förslag på vad jag kan göra ikväll, bara så ni vet tänker jag ju inte sitta hemma igen, som igår, även fast det var mysigt igår att bara vara.
för nu är jag ju utvilad, lite iafall haha!

Dricker kaffe jao, gott gott, ska dra på mig en sommaroutfit och cykla till jobbet snart, är inte ens hungrig för jag åt så mycket igår, jag måste nog sluta äta så mycket, jag går ändå inte upp i vikt jag får bara en konstig mage inombords haha! Jag får nog finna mig i att jag kommer vara smal hela livet, som tur är, är jag inte spinkig, och jag ska börja träna och bygga muskler för det behöver jag och min rygg och min aah hela kroppen, ;) haha !


Hoppas ni har roliga förslag om ikväll, jag ska iafall jobba sola och sen göra något kuligt =)


Puss o kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0