SOL!


Senaste infon om mig.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? vettefan  

Vad tycker du om kärlek? ynderbart men svårt

När kramade du någon sist? Lördags

Saknar du någon speciell person?
njaa hehe

Har du svårt för att bli kär? ja, fast jag fastnar lätt för folk haha (småförälskad) fort haha

Är du singel? Ja kommer vara det länge, för jag orkar inte med snoppdjur!

När fick du senast en komplimang? igår tror jag

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Japp Har varit alkoholförgiftad som 15 åring.  Tack vare att jag inte visste vad alkohol gjorde med kroppen och hur det fungerade, och att jag trodde socker var bra i sprit haha! Plus deprimerad!

Hånglat med nån riktigt ful: Ja usch helvete hej!

Hånglat med fler än 50 pers: NJa tror inte jag passerat det strecket ännu! är inte som vissa andra *host*.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja haha

Gjort något riktigt dumt? Oh ja usch!

Gjort något du verkligen ångrar? Ja usch!

Åkt ambulans? jo :(

Gjort nåt olagligt? jaw

Fått din mamma att gråta? Jo :(

Slagit ner någon? Nja så stark är jag väl inte

Skämts över dina föräldrar? Haha oh ja!!

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Tar du droger? nej

Dricker du? Japp för mycket också haah

Vilka kläder sover du i? Naken..  :o

Vad hatar du verkligen? Egoister och Personer som är självupptagna ÅH IDIOTER!

Är du ensam nu? aaah hehe

Vill du gifta dig? aaah ^^

Vill du ha barn? jaa det vill jag verkligen ha, en kille och en tjej =)

 

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng?  A

Såg dig gråta? Minns inte..

Fick dig att gråta? minns inte..

Du delade en dricka med? Alexandra

Du gick på bio med? mitt x o hans familj haha

Skällde på dig? Morsan? haha

Sa någonting till dig och vad var det? Mamma ringde o mumla...

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej nej :)

Kramat någon? jaa

Pussat någon? nja (A)

Köpt någonting? jaa

Sjungit? aaa

Saknat någon? Nej!




Nu ska jag ut i solen snart. först beställa från HM.se hehe oj oj då =) puss på er

Vilken rolig dröm jag hade i natt, helt sjuk ju, ;D

Här är vi o godingarna haha =D Party people!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0