SOLSKENET!

Det är jag, jag är morsan solsken =) (A)

Blev väckt av att jag skulle ner på stan tydligen, i sms, skulle bli bjuden på fika och sitta i solen, lät inte det underbart? så klockan tolv ska jag vara nere med min cykel också, vi ska alltså inte fika på stan.  eller?

ska slänga i en maskin tvätt, sen ta mig ett bad, köpte ju badsalt och roligheter igår med morsan på ICA haha


Ååååh varför kan man inte se att pengar kommer in på kontot förens dagen inan?
jag klarar mig men vafan vill ju se, kommer förmodligen pröva kläder på stan ju!
måste ju köpa något, tror jag följer med ut i helgen kanske om man har råd..

eller så är jag bara hemma för mig själv och tvingar vem som helst att vara med mig.....



HAHA vilka bekymmer jag har eller hur, nu ska jag fixa mig katjiiiing,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0