Sommar!

I don't wanna go go.. I don't want to walk this earth if I got to do it solo, Cause I was so High and now I'm so low (8) !

Godmorgon, igår stängde jag nästan, sen mötte jag en vän för att ta en öl, blev tre öl eller var det fyra? lite lurig cykla vi hem sen haha. det var trevligt, är ju så jävla kanonvarmt väder på kvällarna skulle kunna sitta varenda kväll och ta en öl på en uteservering haha. SOMMARMYS!

Ah, ikväll med vill jag ta en öl på uteservering haha. men vem mer vill? Eller säg mig vad händer ikväll istället? Jag är ju som vanligt ensam hemma, it sucks..haha sometimes.

Vågar inte kolla mina pengar på kontot, eftersom notan igår var på mig.. sucks haha
vill iafall ner på stan idag, njuta av solen, det måste jag ju göra.. tur att jag gick upp tidigt..
dags att sätta fart eller vad säger ni?


Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0