Trött

Blir så trött på det mesta i denna lilla värld, alltid något fel, och jag har mycket att klaga på!
det är ju inte dirr så att den perfekta lilla prnsen kommer och knackar på min dörr..
fast jag vill tro det, därav är jag en petig människa, it's got to be perfekt!


Hur som haver, jag skulle aldrig gott ut igår från första början..
seriöst, jag hade redan ont i magen när jag gick ut, cp idiot mage (där jag operera)
sen fick jag bara ont i skallen av all rök och hög musik, ( jag var faktiskt inte full )
Jag har ett jobb att sköta, tänker sköta det perfekt och inte bakis som en apa ^^

så nu jobb, i morron jobb, sen ska jag fan sova.. tror jag börjar bli sjukis kukis!


Ska handla gosaker hem ikväll och sitta här o vräka i mig sen sova..
kankse får man sällis av någon? eller så orkar jag inte det haha !


När jag ser på andra par ibland
kan jag nästan förstå att vi två
inte borde ha skiljts åt så lätt.


men så är det, det e bara så jag tänker nu ibland
menar det är fan inte lätt att hitta kärlek
det är fan lättare o slänga bort kärlek..


Men men skit på er =) Puss


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0