U made me sick!

Vaknade halv fem och har inte lyckats somna om, it's sucks, tillslut ringde klockan halv sju, vaknar så klart till låten " you are so sexy my love" och så låtsas jag att det ligger en heting brevid och sjunger den åt mig ;)

attioo på er, haha börjar bli riktigt förkyld och det är inte kul alls, bara nyser och börjar få en täppt näsa!

Ska iväg och jobba hur det nu ska gå med så lite sömn, förhoppningsvis blir det roligt haha.
har legat och funderat lite, varit sjukt sugen på vin nu på morgon kvisten, risk för att jag blivit en riktigt alkis?
jag känner ett stort sug av shotar eller något, en öl kanske? haha fast jag vettefan när jag ska dricka igen.
sen kom jag och tänka på att jag faktiskt inte haft en urinvägsinfektion/inflamation eller något konstigt shit på ja flera månader nu, how come? you made me sick ;) haha nejdå, fast det kan vara så, vi Kanske inte tålde varandra riktigt där ^^ haha asg! Usch va dum och äcklig jag är, men det får man vara ibland har jag hört ^^
Nä men det är riktigt skönt, 2009 bestod ju bara åt att äta pencelin och typ åka in och ut akut till doktorn och akuten. it sucks, hoppas jag slipper sånt skit nu, jag har förresten frikort på sjukan jippy haha ;) Hoppas denna operation jag gjorde nu var det sista jag gjorde på ett bra tag, nu vill jag må bra och ha det bra så som jag har det nu. Men vi slutar det hela med att konstatera att du gjorde mig sjuk, jag har faktiskt hört flera som har haft samma problem med "killar" dem träffar någon ny och plötsligt kommer alla möjliga problem i kissblåsan, slutar träffa dem och allt går över :) finemang. (jag ba spekulerar ok?) haha

är riktigt sugen på att shoppa idag, men det kommer jag nog inte orka, tror jag ska köpa något gott och äta hem och lägga mig och glo tv bara, skönt om man inte träffar någon =)


men nu har jag inte tid med er för nu ska ajg duscha, Adjos eller adjöss! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0