utgång?

Denna natt har jag verkligen sovit så in åt helvetes dåligt, kan någon förstå det? helt oroligt säkert för skräckfilmen som vi såg igår, vaknat varje timme och trott att jag försovit mig eller något, var helt oroligt.
höll ju på att försova mig i fredags och nu är jag sjukt orolig att det händer, ska nog skaffa mig en väckarklocka också, Behöver en ny mobil, min som jag tappat tusen gånger börja säga ifrån nu, jag vill ha en mobil me blixt, iphone kanske? men frågan är om dem verkligen är så jävla bra? svar tack!


Ska jag gå ut ikväll eller inte är stora frågan, orkar man eller inte, något vill jag kankse göra iafall..
men först måste jag orka jobba =) så see yah bitches.

svara på min fråga nu, är dem nya mobilerna bra iphones eller va fasen dem heter? haha


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0