Vad kan va bättre?

Än att åka utomlands med sin bästaste vän? Ingenting, inte ens en rejäl orgasm ! haha
v.27 drar vi, den veckan fyller jag år så ganska perfekt ju, slipper jag bli uppvaktad i sverige!

Kommer ju inte bli nyktra kvällar, Men vill åka där många svenskar håller till eller norskar ^^
menar måste ju flörta lite , det som händer där stannar där, precis som egypten allt som hände där stannar jud är inte sant? haha =) Fast dåå hade man kille och då var det inte lika roligt, kunde inte riktigt njuta av semestern om jag säger så.

Btw, storshoppade jag och loppan på systemet, haha allt från sprit till Beylies hur det nu stavas.
massa cider och öl också, vi ska ju börja dricka dirr på dagen och sluta dagen efter =)
så vi laddade upp för efterfest och allt som sker ;D det ska bli så jävla kul.

och jag var duktig som inte köpte något nytt att ha på mig aiight ;D men jag och min nya **** ska shaka losssssss =)

I like it, Blondy is back in her days!!!


Puss på er nu blire bio med käraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0