Väntar ännu!

Jag väntar fortf på min sjuklön från F kassan, dem är lite sega i bollen, eller vare jag som var seg med att skicka in? kan dem inte bara ge mig dem nu, menar jag kan inte hålla på o spela bingo och hoppas på att vinna för att överleva? haha, Ska nämnligen spela bingo idag med, men nu i en annan stad, är jag töntig tänker ni säkert nu. men vet ni vad gå och dra något gammalt över er. Jag gillar att spela det är kul, och så tycker jag faktiskt det är en trevlig tillställning, något som jag och morsan har gemensamt nu, hur många hittar på saker med sin morsa? förutom att gå ner och shoppa på stan? eller förlja med och handla? hah? testa bilbingo det är kul :)

Ännu roligare när moster är med, för hon är ju som hon är med andra ord knäpp.
Känner att det inte skulle sitta helt fel med en till vinst idag, nu när jag blivit av med förra veckans vinst haha.

Funderar på att ta med mig en filt och bege mig ner på stan, till rothovs och typ sola? och så köpa någon god mat, för idag orkar jag inte laga något :P måste bara få tag på alexandra till att börja med.

åh vad jag älskar sommaren, har nu lagt saker för 800 kr i shoppingkorgen på HM, då är det saker som kostar 99kr och sånt, knappt något över 99, för jag är bäst, och nöjer mig med det lilla. Det är lite shorts linnen och byxor till sommaren.

vill ha en skinnjacka med, hitta en perfekt, men den försvann från affären fort! den Vero moda hade förut.

aja ska jalla balla Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0